Translate

onsdag 21 december 2011

Jullov!

Äntligen kom det efterlängtade jullovet.....skööönt!
Nu kan vi äntligen ha sovmorgon. Något vi i denna familjen värdesätter högt, då ingen av oss är morgonpigg.


Idag var det sista dagen för Mellan i sin klass/skola, nästa termin börjar han på HC Education i Löddeköpinge.
Hoppas det kommer gå lika bra för honom där som det gjort för Stor. Stor har verkligen gjort framsteg med sina studieresultat/läxor där. Han tar nu eget ansvar för sina arbeten/läxor, jag är stolt över honom !


Lite orolig är jag, då mannens julklapp ej dykt upp ännu...panik! På hemsidan står det att leverans lovas innan jul, om du beställer innan den 17/12 och det gjorde jag. Det är väl bara att hålla tummarna!!

Nu har lillemann (liten) upptäckt julgranen och alla julklapparna, så nu får man tejpa allt med silvertejp :))  och alla kulor får hängas upp ovanför litens räckvidd!




Jag älskar er, mina små liv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar