Translate

onsdag 28 december 2011

Försenad julklapp!

Igår var jag och Mini i Lund och fikade hos Rebecka och hennes små trollungar. Malin var oxå där med sitt lilla troll. Vilken fart det finns i dessa små liv som är fyra år gamla, riktiga små busfrön:)

Igår tänkte jag att jag skulle ta tåget eftersom Mini inte tycker om att åka bil. Det gick superbra, tåget hann  inte mer än börja rulla så sov han tills vi var framme en timme senare...va jag glad?! Det gick precis lika bra på vägen hem, då somnade han precis när vi gått på bussen . Jag börjar tro att han kanske är åksjuk. Tråkigt att han inte tycker om att åka bil, de andra två har älskat att åka bil, har ju underlättat en del.

När jag kom hem, fick jag en försenad julklapp av min älskade make....Miss Boucheron parfymen med tillhörande showergel och bodylotion. Nu ska här luktas gott!
Den är lite skarp precis när man satt på den men efter en stund är den förtrollande!!

Tack mitt hjärta....älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar