Translate

fredag 30 december 2011

Nyårsklänning!

Idag blev det en tur till Center Syd....för att hitta en nyårsklänning...en på miljonen så hittar jag precis en sådan klänning jag hade föreställt mig!!  Det händer inte ofta, men det hände idag, lyckan blev total :)
Lite kläder till på rean hittade jag och det händer inte varje dag, alltså med andra ord har jag haft en lyckodag.

Inhandlade även en kräpptång/våffeltång, jag har planerat och funderat nu i en veckas tid vilken frisyr det skall bli till nyår....hoppas bara det blir som jag förväntat mig att det skall bli! Var typ tjugo år sedan man använde en sådan. Hoppas, hoppas det blir bra!!

Nu fick Mellan äntligen sin efterlängtade Iphone, hittade ett bra erbjudande idag , så nu slog jag till. Nu har både han och Stor varsin, är jag avundsjuk eller?!

Avslutningsvis idag blev vi bjudna på middag hemma hos bekanta i Västra hamnen, korvgryta blev det...mums!
Och ett glas rött så klart ;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar